I - OPŠTE ODREDBE I DEFINICIJE POJMOVA
Član 1
Ovim Uslovima korišćenja se uređuju prava i obaveze u vezi sa korišćenjem mobilnibankar.rs servisa. Servis koji se nalazi na Internet adresi https://www.mobilnibankar.rs/ (u daljem tekstu: Servis) bilo da mu se pristupa putem Interneta, odnosno putem aplikacija za mobilne telefone, predstavlja uslugu informacionog društva koju pruža QUICK LOAN SOLUTIONS DOO BEOGRAD, 11090 Beograd, Republika Srbija, matični broj: 21965588, PIB: 114061163, (u daljem tekstu: Kompanija).
Član 2
Ovi Uslovi korišćenja čine sastavni deo Servisa i predstavljaju odredbe ugovora koji se zaključuje između Kompanije i svakog pojedinog korisnika Servisa. Kompanija omogućava korišćenje Servisa, isključivo na način i pod uslovima opisanim u ovim Uslovima korišćenja.
Član 3
Pristupom i korišćenjem Servisa Kompanije, korisnici pristaju na Uslove korišćenja, te na taj način zaključuju ugovor po pristupu sa Kompanijom kao pružaocem usluge informacionog društva.Na svaki pojedini pristup Servisu, primenjuju se ovi Uslovi korišćenja.
Član 4
Poslovanje Kompanije putem Servisa regulisano je prevashodno Zakonom o elektronskoj trgovini, Zakonom o obligacionim odnosima, Zakonom o autorskom i srodnim pravima, Zakonom o žigovima, Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, kao i drugim propisima pravnog sistema Republike Srbije u delovima koji nisu regulisani navedenim zakonima.
Član 5
Kompanija je posvećena očuvanju i primeni prava ličnosti, privatnosti, zaštiti podataka, kao i autorskih prava, a u svemu prema pravilima informacione struke, dobrim poslovnim običajima i u skladu sa važećim propisima Republike Srbije.
Član 6
Sadržaj koji se postavlja na Servis može biti postavljen direktno od banke partnera kroz administratorski panel, preuzet sa zvaničnog sajta Banke, ili postavljen od strane Kompanije uz prethodnu saglasnost Banke.
Član 7
Kompanija ima obavezu, da bilo koji sadržaj, u bilo kom trenutku ukloni sa Servisa, bez obaveze bilo kakvog prethodnog ili naknadnog obaveštenja ili obrazloženja, isključivo u svrhu postupanja po nalogu nadležnog državnog organa.
Član 8
U smislu ovih Uslova korišćenja sledeći izrazi imaju navedena značenja:
Banka je privredno društvo (finansijska institucija) registrovano za obavljanje depozitnih, kreditnih i drugih poslova u skladu sa propisima Republike Srbije.
Servis je usluga informacionog društva koju pruža Kompanija putem Interneta i/ili putem aplikacija za mobilne telefone, a koji se nalazi na Internet adresi https://www.mobilnibankar.rs/.
Korisnik može biti Registrovani korisnik ili posetilac, gde se pod Registrovanim korisnikom podrazumeva fizičko lice koje je registrovalo svoje podatke putem servisa na način i pod uslovima propisanim Uslovima korišćenja Kompanije.
Najbolja informativna ponuda predstavlja najpovoljniju dostupnu informativnu ponudu banaka partnera koje imaju zaključenu saradnju sa Kompanijom. Kriterijum po kojem se bira najbolja informativna ponuda je ukupan iznos novca koji se vraća nakon konačne otplate kredita. Kod odabira najbolje informativne ponude Kompanija korisniku pruža mogućnost kompletnog savetovanja, i ukoliko je potrebna dodatna podrška dodeljuje mu ličnog agenta. Najbolja informativna ponuda ne predstavlja ponudu u smislu člana 17. Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga.
Informativna ponuda predstavlja najpovoljniju dostupnu informativnu ponudu svih banaka. U odabir informativne ponude ulaze ponude proizvoda banaka, bez obzira da li Kompanija sa njima ima ugovorenu saradnju ili ne. Ponude banaka sa kojima ne postoji ugovorena saradnja se preuzimaju sa zvaničnog sajta banke. Kriterijum po kojem se bira informativna ponuda je ukupan iznos novca koji se vraća nakon konačne otplate kredita.
II - INTEGRITET SERVISA
Član 9
Servis može sadržati podatke o generičkim informativnim ponudama, o finansijskim proizvodima banaka i to: kredita za refinansiranje i keš (gotovinskih) kredita.Najbolja informativna i informativna ponuda koja se dobija putem Servisa je neobavezujuća tj informativnog karaktera. Odobravanje zahteva za određeni proizvod se isključivo vrši u Banci na osnovu Opštih uslova poslovanja banke kao i nakon kompletne provere kreditne sposobnosti klijenta i drugih uslova definisanih od strane Banke.Podnošenje zahteva i odobravanje se vrši isključivo u banci.
Član 10
Sadržaj postavljen putem Servisa, i sadržaj koji Korisnik na Servis unosi bez obzira na oblik sadržaja (tekst, grafika, audio, video, i slično) mora biti tačan i ispravan. Za tačnost i ispravnost unetih podataka, odgovara isključivo lice koje je podatak unelo (Banka, Kompanija ili Korisnik). Tačnost unosa podrazumeva da dolaze iz nekog kompetentnog izvora i/ili ličnog znanja Korisnika. Ispravnost podrazumeva gramatičku, pravopisnu i činjeničnu ispravnost.
Član 11
Svako korišćenje Servisa, u celosti ili bilo kog njegovog dela, koje nije u skladu sa Uslovima korišćenja, smatraće se zloupotrebom usluga koje pruža Kompanija, i kršenjem Uslova korišćenja.
Član 12
Korisnik samostalno bira lozinku za pristup Servisu prilikom registracije i isključivo je odgovoran za tajnost lozinke i korišćenje Servisa putem pristupnih podataka. Korisnik neće koristiti tuđe pristupne podatke ili davati svoje korisničke podatke trećem licu. Korisnik može obavestiti Kompaniju ukoliko posumnja na neovlašćeno korišćenje svojih pristupnih podataka.
Član 13
Kompanija će u svakoj pojedinačnoj prilici pružiti punu podršku zaštiti prava ličnosti, privatnosti, prava intelektualne svojine i drugih prava, svim licima nosiocima tih prava, ili onim licima čije je pravo povređeno, tako što će, bez odlaganja:· na obrazložen zahtev, potkrepljen odgovarajućom dokumentacijom, ukloniti sadržaj tako da ne bude javno dostupan, a sadržaj sačuvati za potrebe dokazivanja,· nadležnom organu, na zahtev dostaviti, podatke o korisniku čiji unos krši neko od navedenih ili drugih prava,sve u skladu sa propisima Republike Srbije.
Član 14
Kompanija prenosi elektronske poruke koje su joj predate na ime korišćenja usluga informacionog društva (bilo od strane Banke ili Korisnika), ali ni na koji način: ne inicira njihov prenos, ne vrši odabir podataka ili dokumenata koji se prenose, ne izuzima ili menja podatke u sadržaju poruka ili dokumenata, niti odabira primaoca prenosa.Korisnici samostalno, u skladu sa sopstvenim potrebama i interesovanjem vrše podešavanje parametara prikaza, odnosno podešavanje korisničkih profila čime vrše iniciranje prenosa informacija koja im se prikazuju. Kompanija ni na koji način ne inicira prenos bilo koje informacije.U skladu sa ograničenjima propisanim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, podaci o Korisniku koji se dostavljaju Banci se dostavljaju na zahtev korisnika.Kompanija ni na koji način ne izuzima, niti menja podatke u sadržaju informacija ili dokumenata, koje se putem usluge informacionog društva dostavljaju Korisniku.
Član 15S
ve vremenske odrednice i rokovi prikazani kroz Servis, kao i vremenska zona i radni dani računaju se prema važećim propisima Republike Srbije.
III - OPIS SERVISA
Član 16
Kompanija putem Servisa pruža isključivo uslugu informacionog društva.Servis nije zamena za usluge kreditiranja i davanja zajmova, niti Kompanija pruža ili obezbeđuje bilo kakve druge bankarske ili finansijske usluge, osim usluge informacionog društva opisane ovim Uslovima korišćenja.
Član 17
Servis omogućava korisniku odabir najbolje informativne ponude ili informativne ponude za kredit, korišćenjem alata koje pruža Servis u skladu sa traženim parametrima koje je Korisnik u tu svrhu uneo i to može biti omogućeno za:· kredit za refinansiranje,· keš (gotovinski) kredit
Član 18
Servis Korisniku prezentuje Najbolju informativnu ili Informativnu ponudu za odabrani finansijski proizvod prema parametrima koje je uneo Korisnik iz zbirke podataka informativnih ponuda koje se nalaze u sistemu.Korisnik može:· odustati od odabira prezentovanog finansijskog proizvoda;· odabrati prezentovani finansijski proizvod;
Član 19
Odabirom informativne ponude prezentovanog finansijskog proizvoda, i klikom na odgovarajuće polje, Korisnik traži da Kompanija u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, Banci dostavi podatke Korisnika. Tek nakon što Korisnik iskoristi uslugu informacionog društva koju putem Servisa pruža Kompanija, Korisniku se putem Servisa na adresu registrovane elektronske pošte dostavlja konačna informativna ponuda (koja se ne smatra ponudom u smislu člana 17. Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga), na trajnom nosaču u PDF formatu. Korisnik putem elektronske pošte dobija detalje odabrane informativne ponude i poslovno ime Banke.
Član 20
Bez obzira na to što su Banka i Korisnik došli u vezu putem Servisa, oni mogu stupiti u direktni pravni odnos na način i pod uslovima koji su propisani za zaključenje takvog pravnog posla. Kompanija nije ugovorna strana u pravnom poslu koji Banka i Korisnik međusobno zaključuju.Banka ima pravo da Korisniku ponudi bilo koji drugi finansijski proizvod, pored onog koji je Korisnik putem Servisa odabrao.Odabirom finansijskog proizvoda putem Servisa Korisnik se ne obavezuje da zaključi bilo koji pravni posao sa Bankom.
IV - KORISNICI
Član 21
Korisnik može da se upozna sa celokupnim sadržajem dostupnim na Servisu kao i da koristi Servis bez plaćanja bilo kakve naknade.
Član 22
Posetilac je lice koje putem Interneta ili aplikacije pristupi Servisu u smislu ovih Uslova korišćenja, bez prijave ili registracije na Servis.
Član 23
Registrovani korisnik je fizičko lice koje se registrovalo na Servisu pod uslovima i na način iz ovih Uslova korišćenja.Samo Registrovani korisnik može punovažno odabirati prezentovane informativne ponude ili najbolje informativne ponude putem Servisa.
Član 24
Samu registraciju korisnika, kao i sav unos koji registrovani korisnik vrši putem Servisa, Kompanija ne moderira, ne modifikuje niti na bilo koji način utiče na navedeni unos, i Registrovani korisnik ima isključivu odgovornost i snosi sve pravne posledice koje iz njegovog unosa ili putem korišćenja Servisa mogu da proisteknu.
Član 25
Unosom podataka na Servis i klikom na polje gde to potvrđuje, registrovani korisnik traži od Kompanije da te podatke može preneti Banci čiju je informativnu ponudu odabrao.
Član 26
Svakom pojedinom prijavom na Servis, registrovani korisnik dobija pristup svom nalogu na Servisu i mogućnost unosa podataka u profile parametara. Registrovani korisnik unete podatke, odnosno profile parametara može da podešava sam prema dostupnim opcijama Servisa.
Član 27
Registrovani korisnik može bez bilo kakvog obrazloženja ili obaveštenja, u bilo koje doba ukinuti svoj status registrovanog korisnika podnošenjem zahteva za brisanjem svog korisničkog naloga.
V - SISTEM ANKETIRANJA
Član 28
Registrovani korisnik ima mogućnost da ocenjuje Servis, kao i Banke sa kojima je kontaktirao ocenama od 1 do 5, prema anketnim pitanjima koja dobije od Kompanije.Anketni podaci će se upotrebljavati isključivo u svrhu unapređenja Servisa, i čuvaće se kao poslovna tajna Kompanije.
VI - PRAVILNIK O ZAŠTITI PODATAKA O LIČNOSTI
Član 29
Pravilnik o zaštiti podataka o ličnosti je sastavni deo Uslova korišćenja.
Član 30
Kompanija vrši obradu podataka Korisnika koja su dala pristanak za obradu, u svrhu korišćenja Servisa, na zakonom dozvoljen način, a u srazmeri sa svrhom obrade. Podaci se prikupljaju od Korisnika prilikom njihove registracije na Servisu.Kompanija može dostaviti podatke i držvanim organima koji na osnovu zakona i/ili odluke suda ostvaruju pravo korišćenja tih podataka.Svrha i pravni osnov obrade podataka o ličnosti je odabir najbolje informativne ili informativne ponude.
Član 31
Pre prikupljanja podataka, Kompanija u svojstvu Rukovaoca podacima obaveštava lice na koje se podaci odnose o sledećem:Da je Rukovalac podacima o ličnosti, odnosno lice odgovorno za prikupljanje podataka QUICK LOAN SOLUTIONS DOO BEOGRAD, 11090 Beograd, Republika Srbija, matični broj: 21965588, PIB: 114061163. Da se prikupljeni podaci koriste na način koji omogućava identifikaciju lica koja biraju informativne ponude banaka u vezi sa finansijskim proizvodima, a u skladu sa dobrim poslovnim običajima, čuvanjem poslovne tajne i zakonom.Da su lica koja koriste podatke ona lica koja su zaposlena u Kompaniji I koja imaju ovlašćenje za korišćenje podataka.Da lice koje je dalo pristanak o prikupljanju i obradi podataka može u bilo koje doba i bez obrazloženja povući svoj pristanak.Da u slučaju nedozvoljene obrade, lica imaju prava na zaštitu podataka o ličnosti, kao i drugih prava koja im po zakonu pripadaju i mogu se obratiti Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti u cilju zaštite svojih prava.
Član 32
Podaci koji se prikupljaju u gore naznačene svrhe su:· ime,· prezime,· datum rođenja,· jedinstveni matični broj građana,· mesto stanovanja,· e-mail adresa,· podaci neophodni za obaveznu procenu kreditne sposobnosti (status zaposlenja, visina mesečnih primanja i naziv banke kod koje se vrši priliv tih primanja, postojanje mesečnih zaduženja, ukupan staž i staž kod trenutnog poslodavca, naziv poslodavca)· IP adresa svakog pojedinog pristupa Servisu.
Član 33
Kompanija može, u skladu sa zakonom, prikupiti određene podatke o posetama dobijene tokom korišćenja Servisa. Ove podatke Kompanija može da koristi kako bi imala informacije kojima bi poboljšavala svoju uslugu informacionog društva i Servis, i dodatno ih usmerila i prilagodila posetiocima i Korisnicima.
Član 34
Kompanija obrađuje i čuva podatke samo u roku koji je neophodan za ostvarivanje svrhe obrade.Korisnik ima pravo da u svakom trenutku uloži prigovor na obradu podataka ili da zahteva izmenu ili brisanje podataka slanjem Emaila na adresu office@mobilnibankar.rs.
Član 35
Kompanija pridaje izuzetnu važnost zaštiti podataka o ličnosti. Neke od mera zaštite koje Kompanija sprovodi su sledeće:· postojanje tehničkih i organizacionih mera potrebnih za sprovođenje obrade podataka o ličnosti na bezbedan način· stroga kontrola fizičkog i logičkog pristupa informacionim sistemima i poslovnim prostorima Kompanije· postojanje tehničkih i proceduralnih mera neophodnih za implementaciju IT infrastrukture u skladu sa najvišim međunarodnim bezbednosnim standardima· strogo su definisane tehnološke i proceduralne bezbednosne mera kod prikupljanja, skladištenja i otkrivanja podataka o ličnosti
Član 36
Sva opšta akta Kompanije moraju biti u skladu sa ovim Pravilnikom o zaštiti podataka o ličnosti. Ukoliko neki opšti akt Kompanije nije u skladu sa ovim Pravilnikom u pogledu zaštite podataka o ličnosti, primenjuju se odredbe ovog Pravilnika.
VII - OBAVEŠTAVANJE
Član 37
Korisnik je saglasan da mu Kompanija može periodično slati obaveštenja koja se odnose na sadržaj Servisa, kao i obaveštenja koja se tiču Servisa, Kompanije, kao i reklamna obaveštenja što potvrđuje klikom na web stranici u okviru Servisa, na email ili broj telefona registrovanog putem Servisa.Ako korisnik ne želi primati poruke iz prethodnog stava, može povući saglasnost slanjem obaveštenja na email adresu office@mobilnibankar.rs, ili se odjaviti putem linka navedenog u okviru marketinške poruke koju šalje Kompanija.
VIII - REKLAMACIJE
Član 38
Usluga informacionog društva koju Kompanija pruža je u potpunosti izvršena jer je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti Korisnika da uslugu koristi.
Član 39
Za pružanje usluge informacionog društva Kompanija preuzima potpunu odgovornost, sve reklamacije se mogu dostaviti na email adresu office@mobilnibankar.rs .
IX - AUTORSKO PRAVO
Član 40
Kompanija ima isključivo autorsko pravo i prava intelektualne svojine na Servisu, kao i na svim pojedinim elementima koji ga čine, kao što su: tekst, vizuelni i audio elementi, vizuelni identitet, podaci i baze podataka, programski kod, algoritam, i drugo, kojih je autor.
Član 41
Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela Servisa, ili Servisa u celini, bez izričite prethodne dozvole u pisanoj formi izdate od Kompanije kao nosioca isključivih autorskih prava, smatraće se povredom autorskih prava Kompanije i podložno je pokretanju svih postupaka u punoj zakonskoj meri.
X - SMERNICE
Član 42
Registrovani korisnici se obavezuju da prilikom izrade sadržaja poštuju ovde navedene Smernice.
Član 43
Kompanija ima pravo, ali ne i obavezu, da bez obrazloženja ukine nalog Registrovanom korisniku koji krši navedene Smernice.
Član 44
Svako ko koristi Servis (Banka, Kompanija ili Korisnik) odgovara za izvršeni unos, odnosno postavljeni sadržaj, a naročito ako taj sadržaj, prema diskrecionoj oceni Kompanije, uključuje (ali nije ograničen na):· otvoreno uvredljiv sadržaj, ili sadržaj koji promoviše rasizam, netrpeljivost, mržnju, ili fizičko povređivanje bilo koje vrste, a koje je usmereno na bilo koju grupu, ili pojedinca,· uznemirava, ili promoviše uznemiravanje druge osobe,· eksploatiše ljude na seksualni, ili nasilni način,· sadrži nagost, preterano nasilje, ili uvredljiv sadržaj, ili sadrži vezu do veb-sajtova za odrasle,· javno objavljuje informacije koje predstavljaju, ili stvaraju rizik po privatnost, ili bezbednost bilo koje osobe,· sadrži, ili promoviše informacije za koje znate da su netačne, ili koje navode na pogrešan zaključak, ili promovišu nedozvoljene aktivnosti, ili čiji je sadržaj uvredljiv, zastrašujući, pun pretnji, nepristojan, ili klevetnički,· sadrži, ili promoviše nedozvoljenu, ili neovlašćenu kopiju zaštićenog rada druge osobe,· uključuje prenos neželjene pošte, cirkularnih pisama, ili masovne pošte, instant poruka, odnosno „spam“,· sadrži stranice sa ograničenim pristupom, ili stranice kojima je moguće pristupiti samo uz pomoć lozinke, ili skrivene stranice, ili slike (one koje nisu povezane sa drugim stranicama),· podstiče, ili promoviše kriminalne aktivnosti, ili poslove, ili pruža uputstva za obavljanje nedozvoljenih aktivnosti, uključujući, ali ne ograničavajući na izradu, ili kupovinu ilegalnog oružja, kršenje nečije privatnosti, ili pronalaženje, ili kreiranje računarskih virusa,· traži lozinke, ili informacije koje vas lično identifikuju u komercijalne, ili nedozvoljene svrhe od drugih korisnika,· uključuje komercijalne aktivnosti i/ili prodaju bez prethodne pisane saglasnosti Kompanije kao što su takmičenja, lutrija sa nagradama u robi i uslugama, razmena, oglašavanje, ili piramidalne šeme,· uključuje fotografiju, ili video zapis druge osobe objavljen bez pristanka te osobe, ili· krši prava na privatnost, prava na javno objavljivanje, pravo na zaštitu od klevete, autorska prava, pravo na žig, prava iz ugovora, ili neka druga lična prava.
Član 45
U nastavku se nalaze primeri, bez ograničenja bilo koje vrste, aktivnosti koja je nedozvoljena, ili zabranjena na Servisu:· kriminalne, ili deliktne aktivnosti, uključujući dečiju pornografiju, ili erotiku, prevare, distribuciju pornografskog sadržaja, distribuciju ili uživanje droge, kockanje, uznemiravanje, uhođenje, “spam“, piramidalne šeme, Ponzi šeme, slanje virusa, ili drugih štetnih datoteka, kršenje autorskih prava, povredu patenta ili krađu poslovne tajne,· oglašavanje korisnicima ili nuđenje da kupe ili prodaju bilo koje proizvode ili usluge preko neovlašćenih, ili nedozvoljenih načina korišćenja Servisa,· zaobilaženje, ili izmena, pokušaj da se zaobiđe, ili izmeni, ili podsticanje, ili pomaganje drugim osobama da zaobiđu, ili izmene neku od bezbednosnih tehnologija, ili softvera koji su deo Servisa,· falsifikovanje zaglavlja TCP/IP paketa, ili bilo kog dela informacija u zaglavlju u bilo kojoj objavi, ili na bilo koji drugi način korišćenje Servisa za slanje izmenjenih, prevarantskih, ili pogrešnih informacija koje identifikuju izvor,· aktivnosti koje uključuju korišćenje virusa, botova, crva, ili nekih drugih računarskih kodova, datoteka, ili programa koji prekidaju, uništavaju, ili ograničavaju funkcionisanje računarskog softvera, ili hardvera, ili na drugi način dozvoljavaju neovlašćeno korišćenje, ili pristup računaru, ili računarskoj mreži,· mešanje u pristup Servisu bilo kog korisnika, hosta, ili mreže,· prekrivanje, ili zamagljivanje oglašavanja preko banera ili drugih grafičkih elemenata na stranici profila korisnika, ili bilo kojoj stranici Servisa preko HTML/CSS-a, ili na neki drugi način,· uključujući HTML, CSS, ili neko drugo kodiranje na stranici profila korisnika, uključujući, ali ne ograničavajući se na sve skrivene, ili na drugi način potajno sadržane kodove u poslatom sadržaju koji nije povezan sa prirodom poslatog sadržaja,· bilo koje automatsko korišćenje sistema, kao što je, ali ne ograničavajući se na korišćenje skripti za slanje slika, ili video zapisa,· mešanje sa, prekidanje, ili kreiranje nepotrebnog opterećenja Servisa, ili na mreži, ili uslugama povezanim sa Servisom,· imitiranje, ili pokušaj imitacije pravnog ili fizičkog lica,· korišćenje pristupnih podataka ili korisničkog imena drugog korisnika u bilo kom trenutku, ili odavanje lozinke trećim licima, ili dozvola trećim licima da pristupe korisničkom nalogu koji nije njihov,· prodaja, ili prenos korisničkog profila na neki drugi način,· korišćenje informacija dobijenih iz Servisa kako bi se maltretiralo, zlostavljalo, ili povredilo neko lice, i pokušaj da se to uradi,· nedozvoljeni komercijalni oglas na korisničkom profilu, ili prihvatanje uplate, ili bilo čega što ima vrednost od trećih lica u zamenu za obavljanje komercijalnih aktivnosti preko neovlašćenog, ili nedozvoljenog korišćenja Servisa u ime te osobe, ili· brisanje, ili drugi načini izmene obaveštenja o autorskim pravima, žigovima, ili drugim pravima vlasništva koja se pojavljuju na korisničkom sadržaju, osim ako je to sadržaj koji korisnik postavlja,· korišćenje meta oznaka, ili drugog skrivenog teksta, ili meta-podataka pomoću Kompanijskog imena, žiga, URL adresa, ili naziva proizvoda bez prethodne izričite dozvole Kompanije,· pokušaj da se ispita, skenira, ili testira ranjivost bilo kog dela Servisa, ili prekrše bilo koje bezbednosne mere, ili mere provere identiteta,· prikupljanje, ili skladištenje ličnih podataka o drugim korisnicima bez njihove izričite dozvole· imitiranje, ili lažno predstavljanje povezanosti sa nekim licem, preko unapred poslatog teksta, ili drugog oblika socijalnog inženjeringa, ili drugi vidovi prevare,· korišćenje usluga informacionog društva na način koji nije u skladu sa bilo kojim važećim zakonima i odredbama, ili povreda Servisa, ili bezbednosti mreže.
Član 46
Kompanija zadržava diskreciono pravo da koristi sva pravna sredstva, uključujući, ali ne ograničavajući se na uklanjanje korisničkog naloga i korisničkog sadržaja, kao i da odmah obustavi sve usluge Kompanije koje korisnik koristi, u slučaju bilo kakvog kršenja ovih Uslova, ili u slučaju da Kompanija ne može da verifikuje, ili da proveri neku informaciju koju korisnik pošalje Kompaniji.
XI - OGRANIČENJE OD ODGOVORNOSTI
Član 47
Servis može biti privremeno nedostupan ili dostupan u ograničenom obimu, kao rezultat redovnog ili vanrednog održavanja sistema, ili u slučaju unapređenja sistema.
XII - JURISDIKCIJA I REŠAVANJE SPOROVA
Član 48
Na sve što nije regulisano ovim Uslovima korišćenja primenjuju se važeći propisi Republike Srbije.
Član 49
Na sve sporove do kojih može doći između Kompanije i korisnika u vezi sa korišćenjem Servisa primenjuju se važeći propisi Republike Srbije. Kompanija i korisnik se obavezuju da spor pokušaju da reše mirnim putem, a ukoliko u tome ne uspeju nadležan za rešavanje spora je Prvi osnovni sud u Beogradu za fizička lica.
XIII - ZAVRŠNE ODREDBE
Član 50
Kompanija ima pravo da u svako doba izmeni ili dopuni ove Uslove korišćenja, tako što će izmene i dopune u prečišćenom tekstu objaviti na Internet prezentaciji i poslati elektronskom poštom svim registrovanim korisnicima i Banci, najmanje osam dana pre dana početka njihove primene.
Član 51
Ukoliko već registrovani korisnik u navedenom roku ne da izričit odgovor (klikom na link za prihvatanje Uslova korišćenja), smatraće se da je saglasan sa novim Uslovima korišćenja. Ukoliko već registrovan korisnik izričito (klikom na link za neprihvatanje Uslova korišćenja) ne prihvati ove Uslove korišćenja, smatraće se da mu je prestao korisnički status, da se gase sva dosadašnja prava i obaveze, te se ugovorni odnos prekida po prethodnim Uslovima korišćenja. Stupanjem novih korisničkih uslova na snagu, ne diraju se stečena prava korisnika.
Član 52
Ovi Uslovi korišćenja počinju da se primenjuju osam dana od dana njihovog objavljivanja na Internet stranici Servisa.
Član 53
Svaki odštampani primerak ovih Uslova korišćenja proizvodi puno pravno dejstvo na osnovu odredbi Zakona o elektronskom dokumentu, i ne može mu se osporiti punovažnost ili dokazna snaga.
QUICK LOAN SOLUTIONS DOO BEOGRAD